Olen sairastunut tänä syksynä sienikuumeeseen! Olen aivan hurahtanut...

Olen aina rakastanut sienien keräämistä mutta koskaan en oikein ole itse osannut tehdä niille mitään ja täytyy myöntää että olen myös ollut vähän ennakkoluuloinen niiden suhteen...olen antanut keräämäni sienet aina eteenpäin!

Mutta nyt olen säilönyt kangasrouskuja ja eilen käytiin illalla etsimässä herkkutatteja kun niitä tuntuu olevan tänä syksynä erikoisen paljon, ja löydettiinkin niitä mukavasti, ja tänä aamuna puhdistin ja viipaloin ne ja laitoin kuivumaan. Kuivuri on täynnä ja kiertoilmauuniinkin meni kaksi peltiä!

Mutta, eilen siis paistoin sienipiirakan, laitoin täytteeseen kangasrouskuja, pekonia, sipulia ja paprikan. Ja täytyy sanoa että on herkkua.... nam!

Ja kuten kuvasta näkyy niin on maistunut!

20140906_102815-normal.jpg